Jednoduché mobilní chlazení

05.09.2011 22:43

Tento nápad není můj,ale je to tak jenoduché a elegantní řešení,že mně zaujalo a prostě jsem si ho vyrobil.

Chlazení je vhodné hlavně do přírody a do míst,kde není el.proud.

Základem je chladící box,nerez spirála prům.8mm,kohout,hadičky a nějaká bižuterie okolo na propojení.

Postup výroby:

Navrtal jsem dírky pro hadičku od sudu a dírku pro kohout,tady je třeba do mezistěny pod kohout vložit nějakou výztuhu,protože plast stěny je tenký a měkký a mohlo by dojít k vytržení kohoutu,Já jsem použil čtverec 150x150mm plechu 1.5mm silného s dírkou uprostřed.

Jen by to ještě chtělo nějaký pěknější výčepní kohout.:-)

 

  

Jako chladící médium dobře poslouží zmražené sáčky s vodou.

Takto naplněný box vydrží chladit klidně i 12 hodin.Jen pozor při malém odběru je tu možnost zamrzání piva ve spirále!

 

Jednoduché na výrobu a materiál lze použít jaký je zrovna po ruce.