Koníček Vojkovice

08.04.2012 14:39

 

24,3.2012 jsme v rámci rodinného výletu na přehradu Morávka,kde se konal den otevřených dveří,

navštívili hostinec a minipivovar U Koníčka ve Vojkovicích.

 

 

Jejich pivo jsem již ochutnal,ale bylo to takříkajíc "cestou" a všichni jsme byli už vyhládlí

zamířl jsem ke Koníčkovi.

Jeden z prvních teplých jarních víkendů vylákal k výletům spoustu výletníků a cyklistů,

jimiž byl hostinec doslova obležen.

 

 

Na čepu byla světlá 12% Vojkovjan,tmavá 12% Vraník a polotmavá 14% Grošák.

Po objednání oběda jsem si objednal Grošáka

Příjemné plné pivo,s dobrým řízem a chutí,mne přimnělo vyzkoušet další z nabízených piv

12% tmavého Vraníka.

 

To byla pánové lahoda,tak dobré tmavé pivo jsem dlouho nepil-naposledy můj Vánoční ležák :-).

Takto si přesně představuju mustr tmavého piva.

Sladová chuť a vůně s kávovým a karamelovým tóny s příjemnou,ale né vystupující hořkostí.

Výborné!!!

Tato dvě piva získala aktuálně první místa na Jarní ceně českých sládků ve Zvíkově 24.3.2012.

 

Tím ochunávání skončilo,ale jelikož ve výčepu nabízejí i pivo v 1,5 l. PET,

koupil jsem i 12% Vojkovjan a samozřejmě tmavého Vraníka na doma.

Piva od Koníčka jsou má oblíbená a určitě se sem brzo vrátím.