Minipivovar Ve Dvoře Vratimov

18.09.2012 16:03

Někdy v červnu jsem cestou přes Vratimov zaregistroval na křižovatce k nádraží ceduli s nápisem minipivovar a šipkou k hostinci Ve Dvoře.

Tak jsem začal shánět informace co se to v tom Vraťasu asi děje.

Jelikož na stránkách www.hostinecvedvore.com není o vlastním pivu ani zmínka,nějaké informace od pivních nadšenců se najít daly.

Někdy v půlce června 2012 byl v restauraci „Ve Dvoře“ zahájen provoz minipivovaru jehož majitelem a sládkem v jedné osobě je pan Lukáš Brabec.

Nezbývalo než se zastavit a ochutnat místní pivo.Příležitost se naskytla 8.září kdy se ve Vratimově konal den záchranných složek a v nedalekém OZO den otevřených dveří.zastavili jsme se s dětmi na pozdní oběd.

Prostředí je tam příjemné venkovní zahrádka se skluzavkou a pískovištěm,které zabavily potomstvo a rodiče mohli ochutnat místní pivo Brabčák.Na čepu byl Brabčák světlý 11% a 13%Černý Brabčák.

Světlý 11% Brabčák byl malinko zakalený a jeho aroma bylo výrazně po kvasnicích,což jsem zatím u ostatních nefiltrovaných a nepasterovaných piv z minipivovarů tolik nepozoroval.Chuťově bych ho přiřadil k průměru.Cena za 0,5l je 21,-kč.

Černý 13% Brabčák byl lepší, bez silné vůně kvasnic,chmelově voňavý a hořký, nebyl nasládlý,jako některá černá piva-což mi vůbec nevadilo.Pivo mi připadlo prázdné,od černé 13% bych čekal větší plnost.Cena za 0,5l je 24,-kč.

Pokud budu mít cestu kolem určitě se zastavím opět ochutnat.